Followers

Πέμπτη, 5 Ιουλίου 2012

Οργάνωση καλλυντικών: "Στη βιβλιοθήκη".

Γεια σας! Τι κάνετε;

Σήμερα αποφάσισα να σας δείξω, μετά από κάποια αιτήματα, τα καλλυντικά μου και πώς τα έχω τακτοποιημένα. Πριν περίπου ένα μήνα άρχισα να μετακομίζω από την Πάτρα όπου σπούδαζα πάλι πίσω στην Αθήνα και μέχρι να τακτοποιηθώ πλήρως η αδερφή μου μού παραχώρησε δύο ράφια στη βιβλιοθήκη για να βολέψω προσωρινά όλα μου τα καλλυντικά. Οπότε μην περιμένετε να δείτε καμιά τρομερή οργάνωση καθώς δεν πρόκειται για την τελική τους θέση, όμως είναι μια καλή ιδέα αν σας περισσεύει κάποιο ράφι στη βιβλιοθήκη να τακτοποιήσετε εκεί τα καλλυντικά σας, μέχρι τουλάχιστον να βρείτε κάποια καλύτερη λύση.

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν!
Στο πρώτο ράφι όπως βλέπετε έχω ό,τι έχει σχέση με μακιγιάζ και τα αρώματά μου.
Ξεκινώντας από τα αριστερά, μπροστά μπροστά έχω τα lip gloss μου και από πίσω όλες μου τις παλέτες. Η μεγάλη η μαύρη κάτω κάτω και οι δύο μικρές μπροστά έχουν μόνο σκιές και οι υπόλοιπες είναι ταξιδίου, τις οποίες πέρασα μια φάση που τις λάτρευα. Από πάνω βλέπετε τα αρώματα μου, με τη μεγάλη έλλειψη της Lolita βέβαια τη οποία την έχω ανταλλάξει με την πίσω (ναι καλά καταλάβατε, αντρική είναι ;) ) οπότε χαλάλι! :) Και κάπου παραδίπλα χωμένα είναι κάποια δειγματάκια από άλλα αρώματα. Απ' ό,τι καταλάβατε σε πρώτη φάση τα έχω το ένα πάνω στο άλλο για να χωρέσουν οπότε δεν φαίνεται και πολύ βολικό για αρχή! :/

Συνεχίζοντας ακριβώς δίπλα (παραπέουν στο κενό μεταξύ συρμού και αποβάθρας :Ρ) είναι ένα βαζάκι με όλες μου τις μάσκαρα και ακριβώς από πίσω το καθαριστικό των πινέλων και ένα απολυμαντικό σαπούνι για το πλύσιμό τους. Τα πινελάκια τα βλέπετε ακριβώς μπροστά. Δεν είναι και πολύ υγιεινό να τα έχω στριμωγμένα μέσα στο πλαστικό τσαντάκι αλλά προσωρινά για να μη σκονίζονται τουλάχιστον ήταν η καλύτερη δυνατή λύση. Θα κάνω και ένα πιο αναλυτικό post για τα πινέλα μου και πώς τα καθαρίζω αλλά και προτάσεις αποθήκευσης κάποια στιγμή.
Ακριβώς δίπλα βλέπετε τα των ματιών (εκτός από μάσκαρα), σκιές, eyeliner, μολύβια, ψαλιδάκι για βλεφαρίδες, τσιμπιδάκι για τα φρύδια κ.λπ. Θα μου πείτε τώρα βέβαια τι δουλειά έχει η οδοντόβουρτσα εκεί χωμένη. Οι περισσότερες ίσως το ξέρετε βέβαια αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μία παλιά οδοντόβουρτσα (κατά προτίμηση παιδική) για να χτενίζετε τα φρύδια σας. Βολεύει απίστευτα πολύ κι εγώ προσωπικά την προτιμώ περισσότερο κι από το ειδικό βουρτσάκι!
Στην δεξιά γωνία του ραφιού βλέπετε ό,τι έχει σχέση με το πρόσωπο, foundation, πούδρες bronzer, ρουζ, concealer και το eye primer. Και ακριβώς μπροστά τα κραγιόν μου τακτοποιημένα περίπου κατά χρώμα (έχω και αυτή τη μανία βλέπετε :Ρ ).
Από όλα αυτά, κάποια θέλουν πέταμα ή είναι μισοτελειωμένα αλλά τα κρατάω είτε για συναισθηματικούς λόγους (για παράδειγμα τα πρώτα μου καλλυντικά ή κάτι με πολύ όμορφη συσκευασία) είτε γιατί δεν έχω κάνει ακόμα το γενικό ξεκαθάρισμα. Πάντως η αλήθεια είναι πως χρησιμοποιώ περίπου τα μισά από αυτά και έχω για εσάς μια συμβουλή καθώς για ένα μικρό διάστημα πέρασα από αυτή τη φάση. Μην αγοράζετε και αγοράζετε συνεχώς καινούρια καλλυντικά για να σας γεμίζουν το μάτι αν πραγματικά δεν σας χρειάζονται γιατί θα έρθει η στιγμή να τα πετάξετε χωρίς να τα έχετε τελειώσει και τότε ή θα πάνε κυριολεκτικά τα λεφτά σας στα σκουπίδια πετώντας σχεδόν αχρησιμοποίητα προϊόντα ή θα κάνετε ζημιά στο πρόσωπό σας χρησιμοποιώντας ληγμένα προϊόντα που λυπάστε να πετάξετε. Ξέρω πόσο μπορεί να χαροποιεί πολλές από εσάς η αγορά ενός νέου προϊόντος, το ίδιο και εμένα, όμως να θυμάστε ότι το μέτρο είναι πάνω από όλα.

Ξέφυγα λίγο από το θέμα αλλά επανέρχομαι αμέσως! ;Ρ 
Στο δεύτερο ράφι λοιπόν έχω ό,τι έχει σχέση με τα νύχια και προϊόντα καθημερινής περιποίησης, όπως ενυδατική, κρέμα ματιών, αποσμητικό κ.λπ. 
Περισσότερο ενδιαφέρον νομίζω παρουσιάζουν βέβαια τα μανό και τα σχετικά σύνεργα! Στο μεταλλικό κουτί έχω όλα μα όλα τα μανό, από βάσεις και top coat μέχρι μανό για σχέδια. Επίσης έχω τα διαχωριστικά για τα δάχτυλα, οδηγούς για γαλλικό μανικιούρ (τους έχω κάμποσα χρόνια, από τα πρώτα μου βήματα στο γαλλικό :Ρ ) και μέσα στο βαζάκι λίμες, doter, πινέλα, πενσάκι, ψαλιδάκι, νυχοκόπτη, ξυλάκια, έναν τροχό της πλάκας (αλλά αν δεν ξέρετε να χρησιμοποιείτε τροχό καλύτερα να μην δοκιμάσετε ούτε και αυτόν). Αυτά μέσες άκρες. Και κάτι πολύ βασικό για τα εργαλεία του μανικιούρ και πεντικιούρ είναι να προτιμάτε να μη χρησιμοποιείτε τα ίδια με τις φίλες σας, την αδερφή σας, τη μαμά σας κ.λπ. γιατί μπορεί να είναι οι πιο καθαροί άνθρωποι του κόσμου (και δεν τίθεται φυσικά τέτοιο θέμα) όμως κάποια πράγματα είναι αυστηρά προσωπικά (όπως οι λίμες για παράδειγμα) ή έστω τα μεταλλικά στοιχεία να τα απολυμένετε με οινόπνευμα πριν κάθε χρήση ακόμα και για την αλλαγή σε εσάς από χέρια σε πόδια. 
Κλείνει η παρένθεση και συνεχίζουμε. Στο καλαθάκι ακριβώς δίπλα έχω διάφορα διακοσμητικά στοιχεία, όπως στρας, χρυσόσκονη, φρουτάκια fimo, αστεράκια κ.λπ. καθώς και λαδάκια και απολεπιστικά για τα νύχια, εργαλεία για τον τροχό, μία λίμα 4 όψεων, ένα βουρτσάκι. Αυτά εν ολίγοις. 
Νομίζω αυτά ήταν όλα σε πολύ γενικές γραμμές! Ελπίζω να ικανοποίησα όσες ήθελαν ένα view στο άβατο του μπουντουάρ μου (θα 'θελα να 'ναι μπουντουάρ αλλά δεν...:Ρ) και να βοήθησα με μία "πρόχειρη" πρόταση αποθήκευσης των καλλυντικών σας.
Σύντομα ελπίζω να τακτοποιηθούμε, να αποκτήσω επιτέλους το δικό μου δωμάτιο και μαζί με αυτό το πολυπόθητο μπουντουάρ (το οποίο δεν γλιτώνετε να μη σας το δείξω γιατί θα είμαι καταχαρούμενη όταν ολοκληρωθεί.:Ρ). :) 
Αυτά από μένα για σήμερα! Πείτε μου στα σχόλια αν θέλετε να σας μιλήσω περισσότερο για κάτι από αυτά που σας έδειξα σήμερα!
Καλό Σαββατοκύριακο! Να περνάτε τέλεια και να χαμογελάτε γιατί μην ξεχνάτε πως κανένα μακιγιάζ δεν μπορεί να τα βάλει με το χαμόγελό σας! ;)
Φιλιά!

*Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ο blogger αποφασίζει να βάλει λευκή υπογράμμιση στα κείμενά μου! :/
** Πατήστε τις εικόνες για να τις δείτε πιο καλά καθώς για οικονομία χώρου τις έκανα αρκετά μικρές.

16 σχόλια:

  1. πολύ καλή οργάνωση για τόοοοσσααα πολλά πράματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει νομίζω είναι πολλά στο όριο του ανεκτού! Αυτή η οργάνωση πάντως με βολεύει νια τα βρίσκω όλα εύκολα. Είναι αρκετά πρακτικό να τα χωρίζεις σε κατηγορίες τύπου "πρόσωπο"-"μάτια"-"χείλια"! ;)

      Διαγραφή
  2. Μα πως σε καταλαβαίνω!! Εγώ επιτέλους έχω την γωνιά μου αλλά μέχρι τότε γνωρίζεις ότι τα καλλυντικά μου ήταν στην βιβλιοθήκη του αγοριού μου.... Η αδερφή σου μάλλον πρέπει να σου δώσει άλλο ένα ράφι. Τα βλέπω έτσι κολλητά το ένα με το άλλο και τα λυπάμαι. Δεν το βλέπεις ότι θέλουν να ανασάνουν; Ας μην το κάνει για σένα αλλά για τα φουκαριάρικα τα καλλυντικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι δεν είναι και τόσο στριμωγμένα! Αλλά σύντομα θα αποκτήσω ένα ολόκληρο δικό μου δωμάτιο με μπουντουάρ οπότε δεν υπάρχει λόγος να κάνω "έξωση" της αδερφής μου από τη βιβλιοθήκη! :Ρ

      Διαγραφή
  3. Αχ αυτά τα καλλυντικά μας..!Ένα δωμάτιο ειδικό αποθήκευσης θέλουμε!! :-)
    Πάτρα σπούδασα κι εγώ!!Πριν από 2 χρόνια πήρα πτυχίο αλλά είχα αφήσει το σπίτι νωρίτερα,όταν τελείωσαν τα εργαστήρια!Ελπίζω να πέρασες καλά!Υπάρχουν πάντα διφορούμενα σχόλια για την φοιτητική ζωή στην Πάτρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι αν όχι ένα δωμάτιο, ένα ολόκληρο έπιπλο οπωσδήποτε! :Ρ Εγώ πέρασα καλά στην Πάτρα αλλά γενικά έχει τόσα να κάνεις ειδικά αν μένεις προς κέντρο που είναι δύσκολο να μην περάσεις καλά!

      Διαγραφή
  4. Πολύ καλή οργάνωση σε ένα τέτοιο χώρο :)
    Πιστεψέ με στο δωματιό μου πηγαίνω με το πλάι γιατί απλά με τόσα που έχω μαζέψει δεν χωράω :/ Πρέπει οπωσδήποτε να κάνω κάτι για αυτό γιατί αλλιώs......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αρκετά καλή και βολική λύση για προσωρινή αποθήκευση! Βέβαια περιμένω να φτιάξω το δωμάτιό μου για να πάρουν κι αυτά τα καημένα τη θέση τους! :) Πάντως η φωτογραφία που είχες ανεβάσει στο fb με το δωμάτιο γκαρνταρόμπα/ μπουντουάρ είναι νομίζω αρκετά εφικτό και σχετικά οικονομικό να γίνει! ;)

      Διαγραφή
  5. Όταν είναι τακτοποιημένα τα βρίσκεις και εύκολα και
    δεν πελαγώνεις!
    Μπράβο!
    Καλό μήνα να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως ισχύει αυτό! :)
      Καλό μήνα! Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Πολύ μου αρέσει η οργάνωση των καλλυντικών σου! Εγώ πάλι η βιβλιοθήκη μου είναι γεμάτη με βιβλία και ένα μέρος αυτής έχω τα σαμπουάν, τις κρέμες μου και κάποια άλλα. Θέλω να κάνω κάτι για να βάλω όλα μαζί σε μια σειρά όλα μου τα καλλυντικά αλλά ψάχνω την κατάλληλη στιγμή και το κατάλληλο έπιπλο! Δεν το έχω βρει ακόμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι υποτίθεται ότι η βιβλιοθήκη είναι για άλλη χρήση αλλά τρεις έχουμε, δυο ράφια μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε! :) Πάντως σίγουρα δεν είναι εκεί η μόνιμη θέση τους!

      Διαγραφή
  7. Εγώ όσο και αν τα συμμαζεύω όλο τα ξαναχαλάω.. χαχαχ!! Ωραία τα οργάνωσες πάντως :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ! Αν τα τακτοποιείς κάθε φορά που τα χρησιμοποιείς πάλι στη θέση τους θα μένουν έτσι μέσες άκρες! :)

      Διαγραφή
  8. Μου έδωσες μία πολύ ωραία ιδέα, να δημιουργήσω τον δικό μου αποθηκευτικό χώρο. Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μου έδωσες μία πολύ ωραία ιδέα, να δημιουργήσω τον δικό μου αποθηκευτικό χώρο. Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...